Felnőtt Képzések
Felnőttképzés - Kezdőlap
Tanfolyamok - Tréningek
Kommunikációs Tanfolyam
Munkahelyi Hatékonyság
Üzleti Siker Formulái
Értékesítés - Üzletkötés
Értékesítési Tréning
Kommunikációs Tréning
Hogyan Végeztessünk el Feladatokat Tréning
HR - Személyzetkezelés
Egyszer Fenn - Egyszer Lenn
Hogyan Jöjjünk ki Másokkal
Kommunikációs Tréning
Emberi Viselkedés Előrejelzése
Tanulási Tanfolyam
Személyes Értékek és Tisztesség Tanfolyam
Marketing - PR
Felmérések Tanfolyam
Marketing Tanfolyam
PR Tanfolyam
Vezetői Tréningek
Statisztikai Menedzsment
Vezetői Alapok
Hogyan Növeljük Cégünk Hatékonyságát
Pénzügyi Tervezés Tanfolyam
Szervezés Alapjai
Üzleti Etika
Hatékony Vezetés Tanfolyam
Üzleti Terv
Hatékony Céges Irányelvek
Internet Marketing
AdSense Blog
Google Hirdetés - AdSense
Google Hirdetés - AdWords
Online Hirdetés - Etarget
Marketing Könyvek
A Reklámról
Info
Elérhetőségeink

Statisztikai Menedzsment Tanfolyam


statisztikai menedzsment tanfolyam jegyzet

Az, hogy bármely cég sőt valójában bármely vállalat - legyen az kicsi vagy nagy - sikeres vagy nem, a termelés függvénye.

A termelés: ami értékes dolgok előállítása vagy szolgáltatások biztosítása, mégpedig jól és kellő mennyiségben - ez önmagában garantálja az életképességet.

Így hát döntő fontosságú az bármely szervezet számára, hogy képes legyen megmérni minden tagjának termelési szintjét.

A menedzsment akkor a legsikeresebb, ha statisztikák alapján végzik. A statisztikák a termelést mérik, hogy mit végeztek el és megmutatják, hogy mit nem. Tehát a cégünkben vezetett statisztikák alatt nem a KSH (Központi Statisztikai Hivatal) statisztikáit értjük, mivel azok valószínűleg számunkra, mint cégvezető számára nem túl nagy jelentőséggel bírnak.

A statisztikák a jó menedzsment néhány legsikeresebb eszközét jelentik. Objektívek, tisztességesek és hatékonyak. És egy szervezet minden dolgozójának teendői - legyen ő a gondnok, vagy az elnök - statisztikákra bonthatók. Mikor ezeket az egyéneket mindet a statisztikák alapján dicsérik meg, léptetik elő, fokozzák le, illetve bocsátják el és csakis a statisztikák alapján, akkor a szervezet stabil alapon működik.

A statisztikák létrehozásának, nyomon követésének és kiértékelésének - hogy azok pontosan tükrözzék a termelést - létezik egy tényleges technológiája, amelyet ezen a tanfolyamon fog megtanulni.

Amikor valaki statisztikák segítségével menedzsel, akkor ezeket a többi kapcsolódó statisztikával együtt kell tanulmányozni és megítélni.

A statisztikákat fel lehet rajzolni egy grafikonra az idő függvényében.

A grafikonokat arra használják, hogy láthatóvá tegyék a statisztikák adott időszak alatt bekövetkezett változásait. Rögtön megmutatják azt, hogy a statisztika emelkedik, csökken vagy szinten marad.

Rá kell ébrednünk, hogy a statisztika a való világ indikátorai (jelzőszámai). Önmagukban semmit sem érnek. Egy statisztika egyszerűen annak a mutatója, hogy a dolgok hogy állnak, és a cselekvés viszonylagos szükségességéről adnak információt.

Amiről még tanulni fog a Statisztikai Menedzsment tanfolyamon:

  • Hogyan osszunk be helyesen egy statisztikai grafikont?
  • Mikor használjunk fordított grafikonokat és miért?
  • Milyen rendszerességgel kell leolvasni a statisztikákat? Óránként, naponta, hetente?
  • Mit jelentenek a statisztikai trendek?

A szervezeteket nem lehet jól működtetni az emberek külső kinézete, vagy annak alapján, hogy ki melyik professzort ismeri az elit egyetemekről, vagy hogy ki kivel él együtt. Azok a szervezetek, amelyeket más megfontolások és nem statisztikák alapján működtetnek, károsak az alkalmazottakra, mint egyénekre nézve.

A pletyka képes elpusztítani a szervezeteket és az alkalmazottakat. Szóbeszédekre hallgatni a statisztikák megnézése helyett, vagy ahelyett hogy előállítanánk az, amit elő kellene állítani egy cégben azt jelenti, hogy egyenesen a gazemberek kezére játszunk.

Legalább a kétszeresére növekedhet a bevétele, ha az alábbi rendszert követik: ez a szervezeti információs központ. Minden olyan szervezetben kötelező lenne hogy legyen, amelyik tizenötnél több alkalmazottat foglalkoztat.

Az ügyvezető egyetlen a táblára vetett pillantásból láthatja szervezetének gyenge pontjait. Jóval a megtörténtük előtt, ez felhívja a figyelmet a fenyegető esésekre.

Az összeadódó megingások azok, amelyek a bevételt csökkentik, nem a hirtelen nagy esések. Csípjük el a kicsiket és a nagyok soha nem ütik fel a fejüket.

A statisztikák és a menedzsment alapjai

Ha valamin javítani próbálunk, akkor óvatosan vezessünk be változtatásokat és kövessük nyomon, hogy mit változtattunk meg. Azután figyeljük a statisztikákat, és ha azok hanyatlanak, akkor sietve iktassuk ki a legutóbbi változtatást. És ha javulnak, akkor megerősítjük azt a változtatást, amelyik elindította azt.

A személyzeti változások befolyásolhatják a statisztikák alakulását, de nem ez a legfőbb oka a statisztika esésének vagy emelkedésének.

Amikor egy rossz átrendezést hajtunk végre és mellé még a személyzetünk is inkompetens, akkor az eredmény katasztrófa.

Manapság egy szervezetet (céget) nem szabad személyiségek alapján működtetnünk, hanem statisztikák alapján kell. Minden utasításnak statisztikákon kell alapulnia. A régi személyiség rendszer, amelyet az üzleti világ és a hadsereg használ már a múlté. Váljon modernné! Használjon kizárólag statisztikákat!

Tanulja meg, hogyan használja a statisztikák segítségével történő menedzselést, jelentkezzen és végezze le a Statisztikai Menedzsment tanfolyamot!

Amennyiben többet szeretne megtudni a tanfolyamról, kerüljön velünk kapcsolatba!