Értékesítési Tréning
Hogyan adjunk el többet - A hatékony értékesítési gyakorlatok
Minden specializált tevékenységnek megvan a technológiája, az hogy hogyan is kell azt jól végezni. Sokan nincsenek ennek tudatában. Még az autómosásnak is megvan a technológiája, és ha nem ismerik, és nem használják, akkor órákig tart az "autómosás", és az eredmény végül egy összemaszatolt kocsi lesz. A főzésnek, az árokásásnak, egy ház megépítésének, minden tevékenységnek megvan a maga specializált technológiája.
Az eladásnak, az értékesítésnek, a megállapodások megkötésének, a pénz beszedésének nagymértékben specializált technológiája van.
Néhány eladó nem képes arra, hogy sok pénze legyen.
Viszont az érme másik oldalán ott vannak azok az értékesítők, akik teljesen mágikusnak tűnnek. Valahogy ők mindig el tudnak adni, és nagyon sok pénzük van.
Azt is mondhatnánk, hogy ezeknek a mágikus embereknek "érzékük" van az eladáshoz, valahogy a "vérükben van" az értékesítés, tehetségük van hozzá.
De akkor rejtélyben hagynánk ezt, pedig ez nem rejtély!
Egyszerűen használják az eladás technológiáját, és helyesen használják. Nincsenek kétségeik afelől, amit csinálnak. Csak egyszerűen csinálják.
Az értékesítő arra fordítja elsajátított képességeit, hogy növelje a vágyat és az értéket a vásárló szemében a termékek iránt, aki tőle megvásárolja azokat, így az értékesítő kellő fizetést kap.
Az értékesítési tréning segítségével a technológia elsajátítható, ez a tanfolyam 6, párban végezhető gyakorlati feladatból áll.
Az első gyakorlati feladatban megtanulhatja, hogyan építsen ki bizalmat az ügyféllel vagy vásárlóval, hogyan és miről kell kommunikálnia elsőként ahhoz, hogy megbízzanak önben, és így sikeres értékesítés történjen.
A második feladatban gyakorlatot szerezhet arról, hogy még véletlenül se állítsa az eladás közben, hogy a vásárló téved. Mivel az értékesítésben előfordulnak olyan szituációk, amikor a vásárló azt mondhatja, hogy a termék pl. drága, vagy ócska, vagy ehhez hasonló. Ilyenkor nem célszerű vitába szállni, mivel az nem vezet sehová. Ebben a gyakorlatban olyan szituációkat kell megoldania, amiben kezelni kell a vásárló esetleges véleményeit a termékkel kapcsolatban, mindezt úgy, hogy ne állítsa azt, hogy a vásárló téved.
A harmadik gyakorlati feladatban megtanulhatja, hogy hogyan kezelje a vásárló bármilyen, a termék vagy szolgáltatás megvásárlására irányuló ellenvetését, kifogását úgy, hogy a vásárló jól érzi magát, mert az ellenvetését meghallgatták, megértették és nem érzi annak szükségét, hogy azt folytassa vagy megismételje.
A negyedik gyakorlati feladatban jártasságot szerezhet arról, hogy hogyan juttassa el az ügyfelet a megértésig egy olyan területen, ahol az üzletkötőnek megvan a szükséges tudása. Ezzel a gyakorlattal megtanulhatjuk, hogy hogyan válhatunk szaktekintéllyé a területen, és ezzel hogyan nyerjük el a vásárló bizalmát.
Az ötödik gyakorlati feladatban elsajátíthatja azt, hogy felül tudjon kerekedni ellenvetéseken azáltal, hogy felvilágosítja az ügyfelet a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban. Általában az értékesítő nagyobb szaktudással rendelkezik az általa értékesített termékről, mint a vásárló. Így ezzel a tudással kezelhetünk mindenféle ellenvetést, amivel szembe kerülünk.
A hatodik gyakorlati feladatban gyakorlatot szerezhet arról, hogy hogyan tudja rávenni az ügyfelét, hogy mondjon el mindent a problémájáról, és megtanulja, hogy hogyan kezelje azt. Vannak olyan szituációk, amikor a vásárlónak problémája van, amit meg kell oldani. Ha ezt tudja az értékesítő, akkor megoldást tud adni a vásárlónak, ami hozzásegíti őt a sikeres értékesítéshez.
Ezeknek a gyakorlatoknak az elvégzésével magabiztosabbakká válunk az értékesítés területén, és így sikereket érhetünk el a munkánkban, ami a bevételünket is növelheti.
Jelentkezzen és végezze el a Hogyan adjunk el többet értékesítési tréning tanfolyamot! Kapcsolat
|